Paasweekend inluiden! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Shannen Bartelen - WaarBenJij.nu Paasweekend inluiden! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Shannen Bartelen - WaarBenJij.nu

Paasweekend inluiden!

Blijf op de hoogte en volg Shannen

25 Maart 2016 | Aruba, Oranjestad

Bon Tardi!

Even een kort verslagje van mijn afgelopen week voordat ik het weer vergeet.

We zijn naar Nikki beach geweest waarnaar we met andere Nederlandse studenten nog een hapje zijn wezen eten, erg gezellig! 's Avonds naar onze favoriete bar en een dansje bij South beach niet te vergeten. Op zaterdag zijn we naar Arachi beach geweest ook een heel leuk strandje in Noord, 5 minuutjes rijden met de auto. Blauwe zee, een beetje schaduw van de palmbomen en we zijn vertrokken toch? Het enige wat een nadeel is van op het strand liggen op Aruba, is dat je constant gezandstraald wordt door die hevige windbuien.

's Avond zijn we beland in een lokaal tentje Capri. Dit is een typisch Arubaans tentje waar ze constant salsa, batatcha, merengue en nog veel meer dansen. Je ziet twee blanke meiden al aankomen natuurlijk. We zetten nog geen stap binnen of er werden al handen naar je uitgereikt voor een dansje. Achjaa een dansje kan niet kwaad, vooruit dan maar! haha Die mannen hier kunnen dansen, dat is even omschakelen met in Nederland. Niemand is te beroerd om je even een danspasje te leren, erg leuk! Dus als ik terug kom in Nederland zouden mijn heupen nog iets soepeler moeten zijn. We zullen het zien! Uiteindelijk nog een klein sapje gedaan op de afterparty en toen ons bedje in gegaan.

Zondag was het een uitslaap dag en vooral onze rustdag bij het zwembad. Nog een wasje hier en daar en 's avonds lekker op tijd naar bed.

Maandag begon de werkweek weer. Een leuke, gezellige werkweek bij YMCA. Wat een voordeel is, of soms ook een nadeel is dat de dagen voorbij vliegen. We hebben afgelopen week veel activiteiten gedaan rondom Pasen. Afgelopen woensdag is namelijk de Paasvakantie begonnen voor de kinderen en jongeren in Aruba. We hebben Paaseieren gevuld met snoepjes en deze heb ik overal verstopt, er was één zilveren ei en dat was het winnende ei, waarvoor je een prijs kon winnen.

Die kids maar zoeken en zoeken.....

Oeps, misschien heb ik de eieren iets te moeilijk verstopt en wat ook niet anders kon het zilveren ei was iets te diep in het zand verdwaald waardoor we het ei eigenlijk niet meer konden vinden. Uiteindelijk na veel graven met tientallen kinderen hadden we eindelijk het winnende zilveren ei gevonden. Yeeeeyy!

Uiteindelijk nog wat spelletjes gedaan. Wat ook een hype was van de week het spel UNO. De kinderen, oudere jongeren en ja de juffen worden er zo enthousiast van. Af en toe een kindje die niet tegen zijn of haar verlies kan, maar dat hoort erbij. De kinderen worden er erg enthousiast van, dus dan is het goed hé! Deze week nog afgesloten met een movie en nu hebben we lekker lang WEEEKEND!

Als je nu op Aruba loopt kan je je auto amper parkeren, kan je je handdoekje amper neerleggen en wacht je overal net iets langer. Op de stranden nemen mensen hun tenten mee, partytenten, bbq's eigenlijk hun hele camper, alles kan hier. Veel vrienden en familie bij elkaar en wat lekkere alcoholische drankjes kunnen niet missen. Het echte vakantie gevoel dus!

Ik ga mijn lange weekend ook even inluiden met een heerlijk stranddagje op Palm Beach en een shopje bij de MAC! ( jaja, die hebben we ook op Aruba en die is goedkoper dan in Nederland)!

Volgende week staat er namelijk een drukke week voor de boeg want het is Easter Camp bij de YMCA. Vier dagen lang gezelligheid, muziek en vele activiteiten. Ik heb er zin in!

Nou hierbij hou ik het weer even.

Iedereen een fijn paasweekend toegewenst! Eet wat gevulde paaseitjes voor me, want hier zijn ze binnen 1 seconden gesmolten helaas. (Ook voor degene die dit paasweekend gaan stappen bij Ikon have fun en dans een dansje voor me)!

Lieve Arubaanse paasgroetjes!

Shan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shannen

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 5681

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: