Curacao - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Shannen Bartelen - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Shannen Bartelen - WaarBenJij.nu

Curacao

Blijf op de hoogte en volg Shannen

27 April 2016 | Aruba, Oranjestad

Bon Tardi Dushi's!

Afgelopen weekend een heerlijk weekendje Curaçao gehad.

We gingen vliegen vanuit Aruba. Het is letterlijk 15 minuten vliegen, alsof je de trein of de bus pakt. Het wat kleinere vliegtuigje was prima te doen. Eenmaal op Curacao na wat minuten vertraging stond Lies ons op te wachten. We zijn naar haar huisje gegaan en vervolgens heerlijk gaan lunchen bij Saint Tropez. Een prachtige locatie aan zee.

Vervolgens hebben we lekker rond getourd, verschillende strandjes bekeken zoals westpunt, cas abao, Moomba beach en natuurlijk niet te vergeten de pontjesbrug. s'Avonds zijn we naar Zanzibar, Wet and Wild en Moijito's geweest. Stappen dat kun je wel ja op Curaçao. Nog langs Willemstad geweest en nog veel meer wat ik vergeet haha. Deze 4 dagen waren super!

Wat wel vervelend was, waren de vele muggen. In Aruba vallen deze wel mee, je hebt er wel maar je kunt je er nog een klein beetje voor insprayen. In Curacao is hier dus echt geen sprake van. Ik ben nu terug op Aruba en zo'n 30 muggenbulten rijker. Jeuk als n gek dus!

Wel zaten we nog naast bekenden uit Nederland wat in Curacao erg leuk is natuurlijk. Alleen zijn zij ook vakantie aan het vieren natuurlijk.
Curacao is eigenlijk Warm Nederland, iedereen spreekt Nederlands en dat ben ik vanuit Aruba zeker niet gewend. Leuk om eens mee te maken, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Aruba! hihi

Iedereen een fijne kingsday!

Tot over 2 weekjes!

Toedels xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shannen

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 5650

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: