Op naar Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Shannen Bartelen - WaarBenJij.nu Op naar Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Shannen Bartelen - WaarBenJij.nu

Op naar Aruba

Blijf op de hoogte en volg Shannen

16 Februari 2016 | Aruba, Oranjestad

Bonbinni!

Na al die dagen spullen inkomen en al die spanningen was het gistermorgen was het dan zo ver.

Mijn reis naar Aruba is begonnen. Van 5 uur in de ochtend op staan in Terneuzen, tot om 7.30 uur aangekomen te zijn op Schiphol in Amsterdam. Even een drankje en een hapje en toen was het tijd om afscheid te nemen. Afscheid nemen is nooit leuk, maar kopop ik zie jullie allemaal over 3 maandjes of eerder weer (gelukkig). Toen was het 10 uur in de morgen en moesten we nog even wachten in de gate. Om 10.30 mochten we het vliegtuig in.

Na 10 uur verder, 4 films verder, 6 pogingen tot in slaap komen verder, tot veel geduld en wachten verder zijn we eindelijk aangekomen in Aruba. Yeeeey!

Eenmaal op het vliegveld, koffers waren binnen 5 minuten gepakt, even afscheid genomen van ons reisgenootje Jens, maar die zien we vlug weer.

We werden opgehaald door iemand van onze bemiddelingsorganisatie Young Aruba. Pfoee even tussen door het is dus hier 31 graden en met al die zwarte kleding aan pufte we het uit, maar we zeuren niet want in Nederland is het veel kouder en we zijn super blij met dit heerlijke tropische zonnetje!

Toen waren op het punt om even geld te gaan pinnen. Uhh even? 2 uur verder en 4 pinautomaten verder. Eind de middag komt er geen geld meer uit dames? Huh geen geld meer uit de pinautomaten, ja alles kan hier in Aruba.

Eenmaal op ons appartement, kregen we een rondleiding, konden we even relaxen, een douchje pakken en zijn we een 3 minuten verder gaan eten bij een barretje 080. Een Nederlands barretje waar ze lekkere Hollandse friet verkopen. Dit was ons eerste maaltijdje dan ook op het eiland.

Na bijna 24 uur wakker te zijn geweest was het tijd om ons bedje op te zoeken. Morgen onze eerste ontdekkingsdag op Aruba.

Toedels

• 16 Februari 2016 - 17:30

Miranda:

Nou......
    Dat was leuk.....
    Jullie eerste 24 uur, ben natuurlijk benieuwd hoe het de komende tijd verder gaat. Dus ga zo door dan blijven we allemaal van jullie avonturen op de hoogte.
    xx mam

• 16 Februari 2016 - 18:22

Sharmainr:

Superleuk verslagje, Shan! Ik ben al benieuwd naar de volgende :-).

Enjoy X

• 20 Februari 2016 - 15:19

• 20 Februari 2016 - 15:25

Opa:

Shannen ik heb jemail gelezen je heb het prrma naar je zin je moeder heb net een mail
    ontvangen en heb het gelezen ik volg nu je mailtjes
    groetjes van oma en opa